miercuri, 31 iulie 2013

POEZIE ŞI PUŢIN UMOR:

                                                          
După cum am spus, fiecare mamă a voastră va fi futută în următorul post. Enjoy it. 




IMVU România

Bun venit pe IMVU, v-am prins, v-am futut,
De data asta nu spun ce simt, spun doar ce-aţi supt.
Aş vrea sa încep doar cu câteva principii,
Însă n-aş vrea ca voi să vă purtaţi ca nişte golani hippie.
Hai să-ncepem, prima dată, mă iau de cei mai rataţi,
Că dacă nu-i cunoaşteţi, vă spun să vă băgaţi pula-n ei de fraţi
Şi dacă-i cunoaşteţi, puteţi recunoaşte de acum,
Că pula mea e mult prea mare pentru cei ce vor să se spele cu săpun.
IMVU la noi e ca o puşcărie, şi ştiu bine,
Că dacă spun ce spui tu, ajung să fiu un haladit ca tine.
xMarshmalow e numele ei şi cred,
Că dacă se întinde mult, ajunge la bec.
Să fim serioşi, cine are poze cu ea,
Poate demonstra însă că se pişă pe ea.
Ţâţele ei sunt mai mici decât sânii lu' Rick Ross, şi ştii,
Dacă îi spune cineva asta, o să intre în depresii.
HarrpyH îl cheamă, dacă-l enervezi, vezi, mamă,
Spammu' care-l face pe IMVU ne dă la toţi teamă.
A futut o singură pizdă de pe net, ştii
Acum nu mai fute pizde, acum fute copii.
Băiete, ştii bine că dacă fuţi o traseistă,
Ajungi pe DN2 cu un maldăr în pizdă.
iUntouchable2 îl cheamă,
Se sufocă cu pula a lui mamă,
Stă şi plânge în pat,
Cu pula mea s-a sufocat.

 

Cryptmaquette2013©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu