duminică, 14 septembrie 2014

TIGANUL DIN CRAIOVA

Neata la femei.

Am zis ca post-ul despre Bettel Jewse nu e complet, deci am zis sa mai fac unul ca nu devine niciodata plictisitor cand ai in fata un personaj ca el. Voi posta cate un screen, iar apoi reactia mea.

Incepem cu primul: Despre cultura acestuia


Incultura, lipsa de respect pentru oamenii care sunt inteligenti si prostia umana a acestuia. La pachet toate.



Screen-ul numarul doi: Unde dai si unde crapa


 Ca nu scrie cu cratima nu se pune!






Screen-ul numarul trei: Niciun cuvant nu mai merita spus

Emotionant. Pacat ca mai sus ai aratat doar ca esti foarte prost.




Screen-ul numarul patru: Un bine pentru univers ar fii sa mori



 Sa consideram prostia un hamac. Cat mai are pana se rupe la Bettel Jewse?








Screen-ul numarul patru: Fantezii zoofile




P.S.: Inca o data ne arata cat de mult tine la romana lui.







Screen-ul numarul cinci: Fantezii cu femei (insfarsit)





Oh, Bettel.

Daca ai stii ca unele fantezii trebuie sa ramana doar fantezii.








Screen-ul numarul sase: Cum te contrazici singur

Dupa cum am spus, unele fantezii raman doar fantezii, Bettel.
Chit ca la cat esti de frumos...





Spre sfarsit, doresc sa adaug niste cuvinte pentru a-mi spune parerea despre persoana Bettel Jewse(acum ca am cunoscut-o si cu alti ochi). Persoana de mai sus, mi se pare o persoana de tot cacatul, foarte falsa din foarte multe puncte de vedere. Hei, Bettel. Mai tii minte cand spuneai tuturor ca ai futut o frantuzoaica? E timpul ca oamenii sa stie adevarul. Adevaratul Bettel Jewse, fara niciun filtru!

BONUS: O galerie foto selecta, cu personajul de mai sus. Cardiacii, femeile gravide si batranii sunt rugati sa nu le priveasca, si sa inchida pagina cu parinti si bunici cu tot.

Dragii mei. Pentru prima oara fara filtru-instagram. Bettel Jewse!












































Hai, v-am pupat.


Mulţumiri faniilor, vă aştept pe reţelele sociale: 


https://www.facebook.com/CryptMaquette

http://www.youtube.com/user/cryptmaquette/




Pentru întrebări, răspuns-uri, ş.a.m.d..:



http://ask.fm/FKapputt



Cryptmaquette©2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu